2009. november 1., vasárnap

Mozgólépcsőn III. - Kelet-Európa

Itt már jó párszor volt szó a BKV előnytelen tulajdonságairól, az ellenőrök makacs és kikezdhetetlen zsarnokoskodásairól, hogy rokonszenveteket elnyerjük és a velünk történt sérelmeket világgá kürtöljük. Most, veszem a bátorságot és szeretném bemutatni az élet másik oldalát.

Félre ne értsétek, én is gonosz és önző vagyok, sőt ahogy közületek páran én is veszek jegyet, sőt én is bosszankodom amikor sor alakul ki a lépcső előtt, mert a kontrollerek basztatnak minket és… és amióta az eszemet tudom nem töltöttem ki a bérletemet.

De! De nem értem meg azokat, akik nem vesznek bérletet, sumákolnak és bosszankodnak a milliós végkielégítéseken, meg amúgy is mindig minden és erre fogják saját csökevényességüket, hogy ők ezért nem vesznek bérletet. Magyarországon mindenki lop, én te ő mi ti ők. Én is, mindenki. Akkor miért baj hogy ők is? Az is lop aki nem vesz bérletet, még akkor is ha erre próbálja meg fogni.

Én szeretnék európai állampolgárként egy európai országban élni, ezért veszek bérletet. Fizetem az adómat és fizetek azokért a szolgáltatásokért, amiket igénybe veszek. Fizetem a sörömet és nem húzom le azokat, akik nem húznak le engem is. De Európában mindenki a saját magát finanszírozza és nem azokat, akik nem fizetnek adót és bliccelnek. Én nem egy ilyen országban szeretnék élni, ezért veszek bérletet, fizetem a sörömet és néha a tiedet is.

Torceee, 2009.10.13.




B-ver.: Kelet-Európa

Itt már jó párszor volt szó a BKV hibáiról, az ellenőrök makacs zsarnokoskodásairól, hogy rokonszenveteket elnyerjük és a velünk történt sérelmeket világgá kürtöljük. Most szeretném bemutatni az érme másik oldalát.

Félre ne értsétek, én is gonosz és önző vagyok, sőt ahogy közületek páran én is veszek jegyet, bérletet, sőt én is bosszankodom amikor sor alakul ki a lépcső előtt, mert a kontrollerek basztatnak minket és… és amióta az eszemet tudom nem töltöttem ki a bérletemet.

Nem értem meg azokat, akik azért nem vesznek bérletet, mert a rendszer rossz. És ők ezért nem, meg azért nem, mert hogy a milliós végkielégítések, akik nem vesznek ugyan azt csinálják. Én ezzel az egésszel csak arra szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy kicsit gyakoroljatok önkritikát. Semmi többet. Csak, hogy odafigyeljünk a másikra, talán csak addig amíg haza nem érünk. Csak addig adjuk át a helyünket az időseknek, vagy segítsük fel azokat akik miatt bosszankodunk, hogy miért nem zárják rá az ajtót az ilyenre.

Én szeretnék európai állampolgárként egy európai országban élni, ezért veszek bérletet. Fizetem a sörömet és nem húzom le azokat, akik nem húznak le engem is. De Európában mindenki a saját magát finanszírozza és nem azokat, akik nem fizetnek adót és bliccelnek. Én nem egy ilyen országban szeretnék élni, ezért veszek bérletet, fizetem a sörömet és néha a tiedet is.

Torceee, 2009.11.16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése